środa, 26 sierpnia 2015

Grafika numer 2

Właśnie skończyłam tworzyć nagłówek na konkurs. Miałam problem z wyborem ubrania, więc postawiłam na zwykłą, czarną bluzkę na ramiączkach - tak jak było w oryginale zdjęcia. Gdy cała doll była gotowa miałam natomiast problem z doborem tła. Postanowiłam, że zostawię je białe. Niżej dodałam jednak jedną propozycję z tłem. Co do wykonania jestem mega zadowolona z włosów, bo coś konkretnego mi wyszło. Dłonie też fajnie wyglądają, tutaj miałam problem z paznokciami. Jeszcze nie wiedziałam co zrobić z ustami. Kilka razy zmieniałam im kolor, ale ostatecznie zostawiłam czarne tak jak właścicielka konta nosi i dodałam trochę blasku. Co sądzicie?

Doll przed i po poprawkach. + Przykładowe tło.

Dodaję jeszcze zdjęcie na którym się wzorowałam.

6 komentarzy:

  1. O, ja! Świetnie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. grafika mega, podoba mi sie wykonanie, ale musze przyznac, ze twarz wyglada tu bardzo dziwnie i nie proporcjonalnie, powinnas chyba ją nieco przechylic, jak na zdjeciu, nwm, ale to jedyne co mi tu na prade nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię! Rzeczywiście jest nierówno. Właśnie jak skończyłam to wiedziałam że coś mi tu nie pasuje, ale nie mogłam znaleźć co. Postaram się coś z tym zrobić :)

      Usuń
    2. i mean cos takiego mniej wiecej: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=16iayoy&s=8#.Vd2W9fntmko. moznaby tez lekko objetosc wlosow u góry i z boku zmienic, i dalam tez troche wyzej oczy.

      Usuń
    3. Jeśli nie uda mi się ładnie obrócić twarzy, to właśnie włosy u góry poprawię i z boku trochę ich dodam, aby zakryć tę różnicę. Zaraz się za to wezmę :D

      Usuń