wtorek, 6 stycznia 2015

Zagadka rozwiązana + blogowe koszulki dla obserwatorów

Aleee się cieszę! Pamiętacie może post o magicznym jajku? Jeśli nie to zapraszam do mojego apartamentu. Leży po lewej stronie od mojej doll. Cieszę się, bo odkryłam jak takowy efekt uzyskać. Nie będę wam tłumaczyć jak to zrobić, bo i tak większości by pewnie nie wyszło. Zasługą jest mój laptop. :D

Ponieważ to działa również w Stardesign Fashion postanowiłam zrobić 'magiczną', blogową koszulkę dla każdego obserwatora mojego bloga. Póki co jest was mało, więc raczej nie zbankrutuję. Wzór, który dostaniecie jest w wersji za 4sd. Chętnie dałabym wam coś lepszego, ale nie mam dużo sd, zwłaszcza po nowym tribute. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. Na pocieszenie mogę tylko dodać, że przewiduję więcej takich rozdań.

Koszulka nie jest jakaś nadzwyczajna, jeśli chodzi o materiał. Najfajniejsze w niej jest to, że wzór się porusza i mam nadzieję, że jak na pierwszą blogową koszulkę to wystarczy, aby zachęcić was do posiadania jej.

Tak wygląda pierwsza koszulka blogowa:


Po pojawieniu się kolejnej blogowej koszulki nie będzie możliwości nabycia tej, więc można powiedzieć, że są limitowane.

Na koszulkę możecie trochę poczekać, bo długo się je tworzy!

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oki, pierwsza klientka! Koszulka już na ciebie czeka w apartamencie. :D

      Usuń
  2. Drugiej szansy nie będzie, zgłaszam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to mogę kupić, coby ci więcej stardollarów zostało w kieszeni ^^ tak bardzo jestem ciekawa jak uzyskałaś ten efekt!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, to prezent! :P Jak zabraknie sd to się coś sprzeda. Również już wysłałam ;)

      Usuń
  4. Po proszę te bluzke
    Ciacho04

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym chciała :D
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprosiłabym bluzeczkę ;)
    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała:)

    Klaudia2112

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamila czarodziej ^ ^ Poproszę o bluzkę c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo weszłaś do domu i już komputer? Nieładnie, ja chociaż obiad zjadłam. :P Wysłałam :D

      Usuń
  9. Nie naciągasz. ;) Przed chwilą doładowałam sd, więc mogę spokojnie wysyłać... no i wysłałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze o bluzeczkę :P

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg, muszę poszukać w internetach jak coś takiego zrobić :O Magia! Fajnie byłoby tą bluzeczkę mieć, taki lans na dzielni XD
    Amelia*_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym chciała, żeby okazało się, że tylko ja tak umiem. xD Koszulkę już wysłałam. ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Szukałam, nic takiego niestety nie znalazłam! Żadnego poradnika ani nic. :(

      Usuń
  12. Ooo... ja również bym poprosiła ^^
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  13. *********************************************************************
    KONIEC!
    Usunęłam materiał na rzecz Fashion Week na QOF.

    Wyczekujcie kolejnego blogowego projektu i oczywiście mojej pierwszej kolekcji. :)
    *********************************************************************

    OdpowiedzUsuń