sobota, 27 grudnia 2014

Nowa twarz, inspiring faces #1

Dziś post, w którym pokażę wam moją nową twarz. Ogólnie zauważyłam, że w twarzy mojej doll ciągle mi coś nie pasuje, ale to chyba normalne. ;p Przy okazji, to będzie nowy dział na blogu. Kiedyś często starałam się upodobnić moją doll do znanych osób i bardzo mi się to podobało.

Inspiracją była ta dziewczyną z instagrama. 


Tak umalowałam moją doll w salonie piękności. Wiem, można się przestraszyć! :D


A to efekt końcowy, czyli widok w apartamencie. Tak jak widać główną inspiracją były włosy, rysy twarzy i oczy. Jedyną i to dużą wadą jest to, że twarz w powiększeniu jest po prostu brzydka. ;(


Co sądzicie o takiej wersji twarzy mojej doll? Ja chyba powoli coraz bardziej ją lubię, choć i tak wiem, że szybko z niej zrezygnuję. :)

3 komentarze: