czwartek, 1 stycznia 2015

Sceneria

Jeju... jak ja nie cierpię, gdy po zapisaniu scenerii coś się poruszy lub zniknie! 
Od ostatniej normalnie zapisanej scenerii, a dokładnie od 11 listopada 2013 roku zawsze po publikacji jest coś nie tak. :(

Dziś postanowiłam zrobić zwyczajną scenerię, baz zbędnych trudnych do wykonania dodatków w tle.
 Tak wyglądała jeszcze przed zapisaniem.


A tak wygląda teraz. Po prostu nie wierzę! Dlaczego tak się dzieje? Jak temu zapobiec? 


Chciałam odświeżyć główną scenerię na moim koncie, ale raczej ta także pójdzie do kosza. :/

Podoba się wam moja praca?

4 komentarze:

  1. Mnie też to denerwuje. :/ Właśnie z tego powodu nie tworzę już scenerii. Współczuje Ci, bo obrazek jest ładny. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez nie raz się na tym przejechałam. a taka piękna ta twoja sceneria! ;'<

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też czasem się tak zdarza :( Głupie błędy sd

    OdpowiedzUsuń
  4. No na Stardollu roi się od błędów, których oni niestety nie naprawiają >.<
    Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń