sobota, 3 stycznia 2015

Owsla + Linkin Park - Stardesign Interior

Czas na post o projektach. :)

Pierwszy to logo Owsla. Projekt na własne potrzeby, tak do kolekcji. :P


Drugi zaprojektowałam na zamówienie. Poprosiła mnie o ten wzór NiebieskaHanka. 


Przy okazji, żebyście mieli jakiś zysk z komentowania, wpadłam na pomysł dawania wam projektów, jakie pokazuję. Jeśli chodzi o dzisiejszy post każda osoba, która chciałaby któryś z tych projektów niech dodatkowo napisze o tym w komentarzu. Ja wyślę go wam w postaci jajka (jak będę miała więcej sd, to w kolejnych postach będzie w kwadratach). 

Zgłaszać możecie się do kolejnego posta z projektem.

3 komentarze:

  1. ten napis linkin park wyszedł ci perfekcyjnie! :) sama nie jestem fanką zespołu, wiec czekam na jakieś inne wzory, na pewno coś kupię od ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się projekt LP, fanką bym się nie nazwała, ale znam i lubię kilka piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa projekty są rewelacyjne :D
    Tori121

    OdpowiedzUsuń