wtorek, 18 listopada 2014

Cara Delevingne - Stardesign Interior

Dziś nie poszłam do szkoły, więc mogłam sobie dłużej pospać. Wyspana i pełna energii w końcu wzięłam się za projekt z biologii, później zachciało mi się robić biżuterię i ogólnie co chwila wpadałam na jakiś fajny pomysł, ale nie wszystkie mogłam zrealizować ze względu na brak jakiegoś potrzebnego produktu. Nawet zaprojektowałam kolejną twarz w Stardesign Interior i właśnie dlatego piszę ten post. :P Projekt, który dziś ujrzycie był wzorowany na tym zdjęciu:


Każdy raczej wie kim jest Cara, więc nie będę się rozpisywać na jej temat. Oto pierwszy efekt końcowy:


Wyszło fajnie, no może czapka mogłaby wyglądać lepiej, ale nie starczyło mi elementów. Już miałam szyć, ale jak to ja weszłam w podgląd. Bo zawsze muszę sprawdzić czy wszystko jest ustawione równiutko. No i niestety, okazało się, że głowa jest za duża i nie da się jej w żaden sposób ustawić tak, aby czubek czapki/końcówki włosów nie były widoczne po drugiej stronie. Tak więc drugi efekt końcowy:


Jak widać poprawiłam czapkę, bo bardzo mnie raził jej kolor. Ponieważ zmieniłam tło musiałam inaczej wykonać włosy. Na koniec przypomniało mi się dlaczego jeszcze nie uszyłam projektu i obniżyłam trochę czapkę oraz 'obcięłam' jej włosy.
Podoba się?

2 komentarze: