niedziela, 16 listopada 2014

Dillon Francis - Stardesign Interior

Heeeej, wzięło mnie dziś na projektowanie. Chciałam stworzyć jakąś twarz, bo dobrze mi się sprzedają w postaci jajek. xD Jak już weszłam do Design Studio pomyślałam, że zrobię sobie jakieś wyzwanie. Raczej nie znacie, ale od razu pomyślałam sobie o Dillonie Francisie. Znalazłam dwa ciekawe obrazki do odwzorowania. Ostatecznie wybrałam ten:


Drugi pewnie też będę próbowała odwzorować. Jeśli chodzi o Dillona to jest on DJ'em i producentem muzycznym. Jak widzieliście zwiastun filmu "Szybcy i wściekli 6" to w tle leciała jego piosenka "Get Low". No dobra teraz zobaczcie co stworzyłam:


Tadam! Pięknie, czyż nie? ... Nie.
Nie dość, że w ogóle nie podobny to jeszcze nie można już dodać kolejnych elementów. Nie poddałam się jednak i postanowiłam porównać obrazki i naprawić błędy. Oto lepszy i już oficjalny efekt końcowy:


Widok w oryginalnym rozmiarze w apartamencie.

Teraz też niezbyt podobny, ale jednak jak się oko zmruży... :P 
Co sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz