piątek, 28 listopada 2014

Gify

Znudził mi się mój awatar na bloggerze, więc postanowiłam wymyślić coś nowego. Ponieważ lubię tworzyć oryginalne rzeczy uznałam, że ponownie stworzę gifa. Na początku stworzyłam gif, taki... którego przestraszyła się moja koleżanka. Dlatego uprzedzam, że jest tam kropeczka, a później wyskakuje moja upiorna doll. Natchnęła mnie maska z halloween. Ogólnie zaczęłam go tworzyć bo nie miałam normalnego pomysłu, a bardzo chciałam odtworzyć w stardollowej wersji ten słynny obrazek. :D

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Wiem nic specjalnego, ale zaraz po zakończeniu nad tym pracy wymyśliłam obrazek na awatar. Na moją doll założyłam wszystkie okulary kujonki jakie mam tego samego kształtu. Po kolei są ściągane, a na końcu moja lalka się uśmiecha. Jestem zła bo gdzieś zniknęła jedna ręka, no ale może nie rzuca się to tak bardzo w oczy. Na stworzenie tych dwóch prac poświęciłam 4 godziny, jakby ktoś był ciekawy. Wykonałam je w GIMPie. :)

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Podoba się? Chcecie więcej takich postów?

3 komentarze: